»nova sestava odbora predstavlja najboljše zagotovilo za nadaljevanje, nadgradnjo in posodobitev estetike, poslovnega modela in etičnih vrednot, ki jih je gospod Armani razvijal pol stoletja.«
»Vesela sem, da je Versace postal del družine Prada. Z Giannijem sva vedno zelo občudovala Miuccio, Patrizio in njuno družino. Počaščena sem, da imam blagovno znamko v rokah tako zaupanja vrednega italijanskega družinskega podjetja in pripravljena sem podpreti to novo obdobje za znamko na kakršen koli način.«
»Želela sem začeti na novo in narediti nekaj svojega, ne da bi me bilo treba skrbeti, da bi se primerjala s komer koli ali se ravnala po standardih kogar koli. K sreči sem imela samo pozitivne izkušnje in zelo sem bila vesela, ko sem videla, kako me podpirajo in pozdravljajo vsi.«
»Nismo vedeli, da obstajajo italijanski modni oblikovalci, ki niso beli. Pa smo jih našli in jih pripeljali na modne steze. Podpirali so nas dve leti. Nato pa so nas zapustili.«
»Stellin prispevek je bil vedno cenjen. Mi, Italijani, potrebujemo nekoga, da nam vzbuja vest. Kar se tiče WAMI-ja pa: nismo ljudje, ki bi se maščevali. Za nas je pomembno, da promoviramo nove znamke.«
»Ne nameravam sedeti tu in se opravičevati za svoje ideje. Točno to skušajo početi mediji: da bi se opravičili za vsakršno idejo, ki ne sodi v miselne okvire, ki nam jih želijo vsiliti oni. To ni šala, to ni igra, to ni zgolj neko zvezdniško sodelovanje – to je moje življenje.«
»Nekaj vodilnih podjetij dela majhne korake napredka, vendar se je v splošnem modna industrija zelo slabo odrezala.«
»Obstajajo znaki napredka, vendar je v glavnem postopen – ne vidimo velikih preskokov, ki jih resnično moramo videti v naslednjih osmih letih, da bi iz današnjega stanja prešli v industrijo, ki deluje na ravni, da ne bi uničil ambicije pariškega podnebnega sporazuma.«
»Izdelka ne priporočamo za vsakdanjo uporabo kot dežnik, ampak je to bolj dodatek, poleg tega ima veliko vrednost med zbiratelji.«
»To je izdelek za tiste, ki so pripravljeni veliko plačati za stvar s podpisom prestižnih modnih znamk. In tem ljudem ni mar za praktično uporabnost.«